|
|
|
|
Yennefer
Wedrowiec
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:22, 07 Sie 2005 Temat postu: Poradnik dla Maga :) |
|
|
Oto podstawowy poradnik dla maga.
Wymagania : 8 lev (8 a nie 10 jak inne profesje)
20 INTELEKTU
Jak zostać ?
To proste!!! Z rooka (tak nazywa się popularnie pierszą wyspę treningową w MMORPG) wychodzimy wcześnie bo już na 8 levelu i udajemy się (najlepiej kupić bilet w budce niedaleko statku, bo droga jest ciężka dla początkującej postaci) do miasta Ellinia.
Na samym szczycie miasta znajduję się dom w którym znajdziemy Grendella naprawde starego . W trakcie rozmowy decydujemy się na zmiane profesji.
PUNKTY:
Punkty radze rozdawać TYLKO w INT i LUK w stosunku 4/1 dla INT.
Można dać więcej do LUK gdy jakiś przedmiot potrzebuje go więcej.
Umiejętności:
Improving MP Recovery
ML(Masterlevel):16
Warto inwestować w tą umiejętność gdyż przyśpiesza regeneracje many, tak cennej dla czarodzieji.
Improving Max MP Increase
ML:10
Przy awansie można zamiast do atrybutów dodać punkty w mane i hp. Wybór tej umiejętności zwiększa liczbe punktów many przyznanej w trakcie takiego wyboru. Ja tego nie biore, ale kto wie może się myle ?
Magic Guard
ML:20
Przekazuje część obrażeń do many zamiast do Hp.
Niewątpliwie bardzo przydatne, lecz narpiew zainwestuj w czary ofensywne.
Magic Armor
ML:20
Dodaje pancerzu... Nic dodać nic ująć. Bardziej opłaca się Magic guard.
Energy Bolt
ML:20
Wbrew opini ten czar nie jest taki zły... Warto go podszkolić jednak do MAX 8-10 poziomu, a więcej inwestować w Magic Claw. Ten czar jednak to dla początkującego maga jedyna linia ofensywy.
Magic Claw
ML:20
Dwa cięcia magią... Naprawde potężny staje się z czasem, i wtedy pokazuje swój potencjał niszczenia.
Ekwipunek:
Hmm... ciężko coś powiedzieć, kieruj się własną logiką lecz :
1.Lepiej kupować broń w sklepie niż robić u skrzata. Później i tak nie ma wyboru.
2.Moim zdaniem lepiej się wychodzi gdy pancerz daje premie do INT niż do HP czy MP.
3. WARTO zrobić questa Weird Medicine (opis już wkrótce) by zdobyć Brown Bambo hat.
EXP:
Ogólnie jak czujesz się na siłach.
8-13 Slime, Korniaki ślimaki
13-17 Grzybki pomarańczowe. (na lewo od Henesys)
17 w góre : zależy od ciebie... Ja polecam dziki oraz Dark Axe stump
KONIEC
Post został pochwalony 0 razy
|
|